بخش اول
بازار خود را بشناسید
بازار هدف گروهی از مشتریان در بازار موجود قابل ارائه است كه یك مشاغل تصمیم گرفته تلاش های بازاریابی خود را به سمت آن سوق دهد. رقابت را اغلب مخالف همکاری می دانند
بخش دوم
رقبای خود را بشناسید
رقابت را اغلب مخالف همکاری می دانند ، اما در دنیای واقعی ، مخلوط همکاری و رقابت یک امر عادی است.رقابت را اغلب مخالف همکاری می دانند ، اما در دنیای واقعی ، مخلوط همکاری و رقابت یک امر عادی است.
بخش سوم
متفاوت باش
در اقتصاد و بازاریابی ، تمایز محصول (یا به سادگی تمایز) فرآیند تمایز یک محصول یا خدمات از سایر محصولات برای جذابیت بیشتر آن برای بازار هدف خاص است.
بیش از 10 هزار دانلود
فقط کافیست ثبت نام کنید و بلافاصله کتاب الکترونیکی رایگان من را دریافت کنید! من از اسپم بیشتر از شما متنفرم.
لطفا توجه داشته باشید: فرم بالا به Elementor Pro نیاز دارد. البته می توانید از هرگونه افزونه فرم تماس رایگان دیگری مانند Contact form 7 یا WPForms استفاده کنید.
بخش چهارم
تکنیک های قیمت گذاری
یک تجارت می تواند هنگام فروش محصول یا خدمات ، از انواع استراتژی های قیمت گذاری استفاده کند. قیمت را می توان برای حداکثر سودآوری برای هر واحد فروخته شده یا به طور کلی از بازار تعیین کرد.
بخش پنجم
فلج با تجزیه و تحلیل
فلج توسط تجزیه و تحلیل وضعیت تجزیه و تحلیل بیش از حد (یا تفکر بیش از حد) یک وضعیت است به طوری که هرگز تصمیم یا اقدامی اتخاذ نمی شود ، در نتیجه نتیجه را فلج می کند.
بخش ششم
آینده
طرح کسب و کار بیان رسمی اهداف تجاری ، دلایل دستیابی به آنها و برنامه هایی برای دستیابی به آنها است.